The power of makeup

Hejsan! Härmar min vän Sofia ( zfias.se ) med detta inlägget för tyckte hennes inlägg var awesome, tror inte hon gråter över det ♥ Riktig härmapa är jag hihi.
 
Det är verkligen sjukt hur mycket skillnad smink gör, speciellt när man ser det såhär! MEN, jag vet att väldigt många använder smink för att imponera, passa in och gömma sitt utseénde.
 
 Det är inte hur det borde vara, man borde sminka sig för att förstärka sina egna drag, för att känna sig fin för sig själv, men den största anledningen borde vara att det är så himla roligt! 
 
För det är verkligen roligt, det är en av mina största hobbys, just för att jag älskar att vara kreativ och inom smink kan man göra nästan vad som helst. Man kan förändra ett utseénde helt, göra en riktigt cool fest make-up, eller helt enkelt bara lägga på lite små detaljer som gör så mycket.
 
 
Smink är till för alla, och det är så himla underbart.♥
Vad tycker ni?

Kommentera här: