Sunset, half cutcrease

Tänkte visa looken jag hade i mitt "smygstartsinlägg". Jag verkligen lever för makeups i dessa färger, varma orange/röda toner är så sjukt fina. Tycker även det passar jättebra på hösten, har så många olika ideér om hur man ska se ut på hösten, men detta är iallafall en sminkning i min topplista för höstlooks.
 
Nedan ser ni produkterna jag använt!
 
Foundation: Kat Von D lock it foundation i färgen "Light 45 neutral".
Puder: Kat Von D lock it powder foundation i färgen "Light 46".
Contour: Kat Von D shade and light contour palette.
Concealer: Kryolan concealer circle No.3.
Highlight: Sleek highlighting palette 'solstice'.
Ögonskugga: Sleek "sunset 568" palett.Too faced glitterbomb palette färgen "rosé all day".
Eyeliner: Nyx matte liquid liner black/noir.
Lösögonfransar: Ardell Lashes (kommer inte ihåg modellen).
Ögonbryn: MAC veluxe brow liner i färgen "taupe".
Läppstift: Gerard cosmetics hydra matte liquid lipstick i färgen " Madison Avenue".
 

Kommentera här: