Glitter cutcrease

Denna sminkningen gjorde jag idag, efter att jag först failade med en annan sminkning som inte blev alls som jag tänkt haha! Det blev en cutcrease med lite glitter detaljer, blev faktiskt rätt nöjd över resultatet. Tänkte skriva vilka produkter jag har använt mig av nedanför. 
 
Foundation: Cream to powder foundation från Makeupstore i färgen "almond".
Puder: Kat Von D lock it powder foundation i färgen "Light 46".
Contour: Kat Von D shade and light contour palette.
Concealer: Kryolan concealer circle No.3.
Rouge: Makeup revolution ultra blush palette "hot spice".
Highlight: Sleek highlighting palette 'solstice'.
Ögonskugga: Kryolan eyeshadow compact make-up palette -15- matt färgerna "sahara" och "tiramisu". Även Too faced glitterbomb palette färgen "work it".
Eyeliner: Nyx matte liquid liner black/noir.
Lösögonfransar: Ardell Lashes "wispies".
Ögonbryn: MAC veluxe brow liner i färgen "taupe".
Läppstift: Nyx Lingerie i färgen " Satin Ribbon".
Glitterliner: Ingen aning om märke, gissar på en random 10 kronorsmarknad.
 
 
 

Kommentera här: