CB - Cocoa Brown

Idag har jag tagit på mig en brun utan sol som heter Cocoa Brown, den bästa brun utan solen jag har testat, har inte testat särskilt många men jag gillar färgen på denna och den brukar bli jämn.


Jag som är så blek och sen var det knappt någon sommar, kände att detta var ett måste idag. Ni vet när solen lyser igenom fönstret och din egen hud bländar dig? Så var det idag!!! Hemskt.

Cocoa Brown är en mousse som du applicerar med applikator-vanten man kan köpa till ( så slipper du fläckar på händerna ). Den är mjuk och man ser direkt var man behöver lägga färg då det bruna lägger sig som ett lager när man applicerar. Observera att du kan se lite smutsig ut innan du tvättat av den.

Det står att man ska ha den på huden i 1 timme sen tvätta av den, jag rekommenderar att ha den MYCKET längre. Jag har precis lagt på det och tänker inte ta av det för än om kanske 5 timmar. Blir mycket mer färg då, det enda jobbiga med att ha den längre är att man får se skitig ut haha, så värt.

Kommentera här: